Ku příležitosti 15. výročí kosmetické značky NARS byla vydaná kniha 15x15 obsahující 15 portrétních fotografií slavných tváří módy: Amanda Lepore, Amber Valletta, Carla Gugino, Daphne Guinness, Dayle Haddon, Francois Vincentelli, Isabella Rossellini, Jennifer Jason, Lisa Marie Smith, Marc Jacobs, Naomi Campbell, Natasha Poly, Oliver Theyskens, Shalom Harlow a Tyson Ballou.
Marc Jacobs jako China Machado
Za fotografiemi a líčením stojí sám zakladatel značky François Nars. Každá z fotografií je inspirovaná určitým produktem a tím i ikonou, která přispěla k jeho vzniku, jako např. portrét Marca Jacobse jehož součástí je i lak na nehty Dovima Nail Polish, který je inspirovaný fotografií Chiny Machado od Richarda Avedona.
Daphne Guinness
François Nars je jeden z nejvlivnějších image-makerů na světě. Spolupracuje na editorialech s nejznámějšími módními fotografy, jako je Richard Avedon, Irving Penn, Steven Meisel, Patrick Demarchelier a Bruce Weber. Utváří styl ikon, jako je Kate Moss, Naomi Campbell a Madonna.
Kosmetická značka Nars je velmi vyhledávanou díky své zářivé barevnosti a kvalitě pigmentů.
Jeho nekonvenční fylosofie krásy oslavuje originalitu, nezávislého ducha, a odvážnost sebevyjádření ženy.
Shalom Harlow v Galliano Couture
François Nars pochází z jižní Francie, kde strávil své dětství.
Dodnes je pro něj inspirací bohatá sofistikovanost Yves Saint Laurenta, důvtipný surrealismus Guye Bourdina a nenapodobitelné kouzlo hvězd, jako je Anou Aimee a Catherine Denueve. Toto vše evokují jeho produkty s názvy např. Dolce Vita, Strada, nebo Belle de Jour.
Nars říká: "Proč tak vážně? Je to jen makeup."
Lisa Marie Smith ve futuristických šatech od Garetha Pugha
Narsův rychlý úspěch v módě začal nejdříve v Paříži a poté v New Yorku, a to díky jeho talentu, píli a neobyčejné představivosti. Jeho přístup k makeupu byl a stále je revoluční, používá makeup k hlubšímu poznání člověka. Návrhaři, jako je např. Marc Jacobs, Karl Lagerfeld a Versace, obdivují jeho schopnost, s kterou vytváří své ikony i působivý dialog mezi vysoce efektními a ultra přirozenými návrhy. Pro fotografy, jako Avedon a Meisel, vytvořil obrovský repertoár looků, které nikdy neselhaly při jedinečném zachycení ženské osobnosti.
Oliver Theyskens v oblečení Oliver Theyskens
François Nars způsobil převrat v kosmetickém průmyslu tehdy, když založil svou značku Nars a uvedl na trh svou kolekci 12 rtěnek, které díky designovým balením a bohaté paletě barev ihned zaujaly ženskou představivost.
Po letech spolupráce s významnými fotografy se Nars rozhodl a sám nafotil a představil v roce 1996 svou první reklamní kampaň. V tomto pokračuje i nadále.
Dnes má firma Nars přes 400 druhů výrobků a dále pokračuje v přetváření světa krásy významnými produkty, jako je např. "The Multiple" a stíny pro všechny tóny pletí a etnik.
Amanda Lepore ve vlastních šatech Amanda lepore doll
Kniha 15x15 je k dostání na stránkách Nars za $90.
Výtěžek z prodeje je rozdělen mezi 15 charitativních společností, které vybrala každá ze zůčastněných osobností.
NARS 15x15 LAUNCH EVENT
Foto, Video a Zdroj: NARS, Flickr, YouTube
Žádné komentáře:
Okomentovat